
/
Kennisdeling
We informeren leraren, schoolleiders en andere geïnteresseerden over SLO-producten en onderwijsontwikkelingen. Dit doen we niet alleen via onze website, maar ook via ons magazine Context, verschillende nieuwsbrieven en sociale media. Het jaar 2022 in cijfers.
SLO Context

Social media

Nieuwsbrieven
Aantal bezoeken SLO-websites
Bezoeken op slo.nl
leerplaninbeeld.slo.nl
66.836 bezoeken
magazines.slo.nl
13.257 bezoeken
nieuwe webplatforms actualisatie examenprogramma’s
Landingspagina met daarachter 7 webplatforms: Nederlands, moderne vreemde talen, wiskunde, natuurwetenschappelijke vakken, maatschappijleer, klassieke talen en Fries
2.500 bezoeken tussen 1 oktober en 31 december
nieuwe webplatforms actualisatie kerndoelen
Landingspagina met daarachter 4 webplatforms: Nederlands, rekenen en wiskunde, burgerschap en digitale geletterdheid
1.900 bezoeken tussen 1 oktober en 31 december
Paginaweergaven SLO-webpagina’s
1. TULE 2.314.537 weergaven 2. Primair onderwijs 664.444 weergaven 3. Jonge kind 366.346 weergaven 4. Home 234.480 weergaven 5. 21e eeuwse vaardigheden 186.562 weergaven 6. ERK 127.787 weergaven 7. Havo/vwo 120.143 weergaven 8. Taal en rekenen 94.641 weergaven 9. Curriculumontwikkeling 88.124 weergaven 10. Handreiking J/M 71.042 weergaven
Meest gedownloade documenten op slo.nl
- Kerndoelenoverzicht po (2006) 41.420 downloads
- Inhoudslijnen en -kaarten po en préfase Nederlands: 34.353 downloads
- Inhoudslijnen en -kaarten po en pré-fase rekenen-wiskunde: 37.258 downloads
- Referentiekader taal en rekenen: 14.646 downloads
Totaal aantal SLO-downloads: 965.651
Evenementen
Online bijeenkomsten
Fysieke bijeenkomsten
Deelnemers in totaal
Een greep uit ons aanbod
De experts van SLO werken ieder jaar aan belangrijke thema’s binnen het onderwijs. Dit doen we onder andere door middel van publicaties, artikelen en specials voor onderwijsvakbladen. In 2022 was er veel aandacht voor de vakken taal-Nederlands en rekenen-wiskunde vanuit basisvaardigheden en de actualisatie van kerndoelen en examenprogramma’s.